instagram

úterý 30. září 2014

keep it simple


Je super, že za niektorými vecami sa dá urobiť bodka a hrubá čiara, potom ostanú už len jednoduché dobré veci, ako čistý nový papier a nový začiatok- keep it simple.

Tento rok a môj vkus sa nejak spoločne zjednotili. Postupne som vytesnila farby zo šatníka/ ( z hlavy ..ak si ma pamatáte takúto ) a mám pocit, že čím jednoduchšie, tým lepšie a vo všetkom!

Easy like that!

Fotky: od mojej mega mega Kura beznohy <3

Batoh: ODIVI
Triko/ sukňa : H&M Trend















6 komentářů:

  1. Mela jsem to letos uplne stejne ;) skvely outfit!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, hrozně se mi k tomu líbí ty Nike :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to stejně, dokonce mám stejný kompletek, kromě batůžku a tenisek. Černá a bílá tvoří 90% mého šatníku a nestydím se za to :)

    OdpovědětVymazat
  4. biela belsia bielizen cistejsia :D

    OdpovědětVymazat
  5. To su lytka, fiiijo :D behas, ci co? Inak tie tvoje cervene vlasy mi zacinaju chybat, neuvazujes o zmene?

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)